• Vi utformar en tydlig och levande platsidentitet, där långsiktig vision möter funktion. Vi utvecklar starka varumärken som skapar förändring och får platser att växa hållbart över tid.

    1. Varumärke – Vi formulerar strategi och koncept med en tydlig identitet för platsen: syfte, målgrupp, budskap, tonalitet, bildmanér, namngivning och visuell identitet.

    2. Design – Tillämpningsinstruktioner för logotyp, färgpalett, typografi och grafiska element anpassade för digitala, fysiska och arkitektoniska ytor.

    3. Marknadsföring – Aktivitetsplan och innehållsproduktion såsom: material för dialog med allmänheten – visualiseringar – texter – hantering av content och annonser i SoMe – nyhetsbrev – skyltning – platskartor – byggplatsvepor – prospekt för uthyrning eller försäljning.

  • Vi skapar en trovärdig och attraktiv platsidentitet som väver samman långsiktig vision och funktion. Vi bygger varumärken som engagerar och får platser att blomstra och utvecklas sammanhållet över tid.

    1. Varumärke – Vi formulerar strategi och koncept med en tydlig identitet för platsen: syfte, målgrupp, budskap, tonalitet, bildmanér, namngivning och visuell identitet.

    2. Design – Tillämpningsinstruktioner för logotyp, färgpalett, typografi och grafiska element anpassade för digitala, fysiska och arkitektoniska ytor.

    3. Marknadsföring – Aktivitetsplan och innehållsproduktion såsom: prospekt för uthyrning eller försäljning – texter – visualiseringar – hantering av content och annonser i SoMe – web – nyhetsbrev – wayfinding.

    Projekt:
    La Hacienda - NOWAK

  • Vi arbetar nära er för att forma unika varumärken med en stark emotionell koppling med målgruppen. Tillsammans lyfter vi fram projektens unika egenskaper för att skapa attraktionskraft och långsiktigt värde.

    1. Varumärke – Vi formulerar strategi och koncept med en tydlig identitet för bostäderna: syfte, målgrupp, budskap, tonalitet, namngivning och visuell identitet.

    2. Design – Tillämpningsinstruktioner för inredningsförslag och grafisk design såsom: inredningsval, logotyp, färgpalett, typografi och grafiska element anpassade för digitala, fysiska och arkitektoniska ytor, projektspecifika renderingar och fotomanér.

    3. Marknadsföring –  Innehållsproduktion såsom: prospekt för uthyrning eller försäljning – texter – visualiseringar – hantering av content och annonser i SoMe – web – nyhetsbrev – skyltning – material för dialog med allmänheten.

    Projekt:

    Hummerviken - Eklyckan - Park22

  • Vi skapar varumärken med en noggrant designad upplevelse för hotell och restauranger med hög funktionalitet. Vi fokuserar på att bygga atmosfär, hantverk och unika berättelser som engagerar och skapar minnesvärda ögonblick för gästerna.

    1. Varumärke – I nära samarbete med och utifrån er brief om kök och gästupplevelse tar vi fram en visuell identitet med logotyp, färger, typsnitt och bildmanér.

    2. Design – Menyer, mönster, illustrationer, animationer, foto, web, grafisk manual för tillämpning, mallar, pappersval,  kvittohållare, coasters och andra komponenter, skyltar, dukning, personalkläder.

    3. Marknadsföring – Upprättande och underhåll av kanaler och verktyg för att nå gäst såsom: annonser för digital och tryckt media – hantering av content och annonser i SoMe –visualiseringar  – folieringar  – web  – nyhetsbrev.

    Projekt:

    Grand Italian - Mei Rose - Bang